Monday, April 27, 2009

BLoG aWArD LaGIii dr UmmI hAfiY


Terima kasih kepada sahabat jauh..Puan Nani :) Thanks Nani atas award ni..Sahabat jauh di perantaun tapi dekat di hati..Pemberi tegar award kepada sy..Terharu sgt.Klu nak dibandingkan dengan kwn2 blogger yg lain rsnye blog ni masih bnyk kekurangan..Alhamdulillah, sekurang2nye, blog nie masih mencuri perhatian kwn2 yg sudi bkongsi pengalaman, cerita gembira dan sedih.


Again Thanks Nani..Syg ko..muaahhh :)


Dengan berbesar hati, sy nak menghadiahkan award ini kepada mereka2 di bwh Nie:


1. Mestilah kpd pemberi, Ummi Hafiy (th ko dah ade, tapi aku hrp ko ingt jugak kat aku tau)

2. Mid Cupid Girl

3. Halusinasi, Amiyss

4. Connie

5. Firdeeforever

6. YatEkhram

7. Izzatis

8. Lana

9. K'tie

10. Connie

12. Azie, Beautiful Life

13. Ain, Layers of My Life


dan utk semua kwn2 blogger..sama2 kite bkongsi cerita..smoga persahabatan kite bkekalan hingga akhir hayat


2 comments:

AmiYs said...

tq for da award yea Ezan.. hehehe...
x pnh2 org bagi award nih...
^_^ ^_^ ^_^

miDguRL said...

eh ade adiah r kt cni hehe...suke2 haha, bru pasan hehe