Thursday, July 17, 2008

wEDdInG pREpArATiON...

smalam around 8pm, me & my Hubby :) pegi Jusco Bukit Tinggi..survey barang die utk wat hantaran..barang lelaki kan, semua nyer mahal.Kan senang n murah klu beli kat reject Shop ke, Bundle ker :) br survey jer. Plan nak pegi weekend nie..malas nak tangguh2 beli.kebetulan lak br jer aku dpt bonus nie, so bolehlah shopping barang die.balance duit bonus tue boleh simpan..
as for now..aku dah kire on track for all the preparation:
1. Butik-dah byr d/pymt cuma tak pegi pilih baju je lagi
2. Photographer-dah byr jgk..Thanks LANA :)
3. Set bilik tdo-dah order, cm nak hntr kat rumah jer..tggl nak beli almari n lampu jer..lp plak..tilam tak beli lg nie
4. cadar-settle..nak cr bantal kecik jer
5.marhaban-done
6.canopy & karaoke-mak settlekan..
7.hantaran-brg aku done..die ada bnyk lagi nak kn cari
8.Bunga telur--belum
9.Gift-ada yg aku buat n nak kena beli jugak
10.baju-tak hantar lagi
itu je kot..but selagi belum smpi that day.bnyk lagi aku nak kn settlekan
yg sedihnyer..skang mak aku kn jaga yai.tak sempat nak buat apa pun.langsir dah beli tggl nak jahit jer.ksian mak, dulu die beria nak jahit, mungkin skang mak dah tak sempat buat semua tue .
YaAllah, berilah kesempatan utk kami utk melaksanakan sunnah nabimu..& smoga yai akan cpt sembuh..Amin

No comments: