Monday, July 21, 2008

LasT wEeKEnd...

Full of activities :)
Friday Nite...
went to Sunway Piramid..Tgk movie & survey brg utk hantaran :) ingtkan dptlah beli sikit, tapi lelaki rupanya lagi cerewet dr perempuan ek :) so mlm tue just jln2 cari mkn, tgk movie n ambik gmbr..Malaysia Flora Fest Festival..lots of flower..lurve it :)

Sabtu...

kitorang pegi KL..at last aku dpt cr kain pasang utk hantaran.Settle dah brg2 aku, tggl nak beli gadjet je lagi.Brg B je lagi yg tak settle..susahnye nak cr brg lelaki nie. dah round2 tapi tak jumpa jugak yg berkenan..kul 5pm kitorang pegi rumah izati n shahriman.saje nak menjenguk rumah pengantin yg tak berapa baru nie...lame jugak smpi ke mkn malam.terima kasih ek, nanti bolehlah kitorang dtg lagi.

Ahad..

balik kg..tgk mak n yai.mula2 plan nak gi jumpa wak yg boleh urutkan Yai..tapi tak jadi lak.so aku just temankan mak. jaga yai...yg bestnye balik kg kali nie aku dpt mkn durian..smpi sakit tekak aku mkn..hehhe

akibatnye..pagi nie aku rasa mcm nak demam..panas dlm, sakit tekak..malasnye nak keje :(


























No comments: