Tuesday, July 01, 2008

DUgAaN uNTuK kAmI sEKELuARgA

17 June 2008

Dtg Keje on that day, rasa mcm tak sedap hati sgt...rupa2nye hari tue a 'new episode' in our family..My brother, Yai had an xcdent. Ms mak call rs nak pengsan..Y a Allah, hanya Engkau yg perasaan ni.Xcdent motor. admitted to critical room at Hospital Sungai Buluh...Sampai kat sane, rs luluh hati bile tgk die menjerit sakit & meracau..and that time he's waiting for the operation. Operation only start at 1.30 to almost 5.00pm and after the operation he was put under "recovery room" for 1 hour. then after that br die dimasukkan ke Ward Ortopedik & traumatology...From the doctor said, tulang kaki kanan die patah, pergelangan tangan kanan die retak and tulang kaki kiri die "terlari" sikit..selepas 6 hours br Yai sedar but that time die menjerit2 kesakitan & meracau. Might be die sakit yg melampau..& until now he's still can't remember everything..unconscious.

Ya Allah besarnye dugaan mu kepada kami...kami sekeluarga dah berkampung kat hospital sg buluh. aku berulang dr sini ke tempat keje. Siang, mak aku tunggu n malam, aku n adah tunggu.. not only me, Adah & As also did the same way. Mak aku lagilah tabah...die dah tak keje since that day..Sayu hati aku tgk mak.tabahnye mak..seminggu awl mak asyik menangis je.depan kami adik beradik mak tabah sgt..but alhamdulillah Yai dah bnyk development. He tried to remember..aku tgk die dah bnyk berubah since the first week. Syukur....

& hari nie adik aku ada minor operation utk tampal kulit. Sedih jugak tak dapt tunggu same2 dgn mak kat hospital. rasa tak sbr plak nak balik..nak sgt tgk Yai.dr jauh aku doakan operation Yai hari nie bjalan lancar..semoga Yai cpt sembuh

Yai, along sentiasa doakan Yai cpt sembuh..Kami sekeluarga sayangkan Yai..

Ya Allah, Kau berilah kekuatan kepada adikku..kuatkan semangatnye..semoga dirinya tabah dengan dugaanmu..& smoga diriny cepat sembuh.amin

No comments: