Thursday, July 31, 2008

LeGa...

Lega, apa lagi yg aku bleh katakan after 2 days berhempas pulas aku n the team siapkan annual report. the best part i heard this morning, they are now in stage of printing the copy..Alhamdulillah. Rasa tak mcm percaya jer..aku part of the team.New job..bnyk aku blajar this year.Benda yg tak pernah aku buat..mcm2 sbnrnye.smpi tak menang tangan..mmglah kkdg tension, marah sbb aku rs aku jer yg kn buat..itu n ini..in positive side, actually bnyk yg aku blajar ie dlm team utk siapkan annual report ni, we work as a team even we're not knowing each other..expose lagi.hahaha

Settle satu keje. But bsok aku dah kena wat report lagi. Tension betul..yg penat nye bile kt nk keje 'kejar' uto get the info..benci betul bile tibe hujung bulan :(

Personal things...aku dah mntk tlg ILA utk bincang dgn caterer tue.sbb die kenal the owner tue.manalah th dpt murah kan...perasan jer :) then aku ingt nak jumpa Abg Man owner butik yg
aku book tue this week..nak discuss lah dgn die.sbb kitorang ambik utk both side..tapi die ada hal lak mggu nie.die suh dtg mggu dpn. ish..aku nie dah lah bnyk hal sgt skang.erm

Kad..aku tgh cr kad skang nie.nak murah n lawa ade ker ek :) minggu nie ingt nak pegi lg cr brg2 hantaran tue.hopefully adalah yg berkenan...

oklah..smbg next post k

DA..

note: lp plak, pg td aku dpt call dr Hasni..mak die skt teruk..kanser.Kesian die, hopefully mak die tak ada apa2 yg kritikal. Hope mak die cpt sembuh..aku nak ajak korang semua, mari kite same2 doakan smoga mak die cpt sihat spt sediakala..AMIN

No comments: