Tuesday, July 29, 2008

TetiBa RasA SeDih Sgt haRi niE...

pagi nie aku confirmkan catering. last week br wat dec nak catering jer..Hari sabtu masak n ahad nak catering jer. ntahlah, sepatutnye hal2 mcm nie kite discuss dgn parent kan. aku... terpaksa wat sendiri smua. Sedihkan..apa yg mak aku dah survey dulu then now aku yg kn continue keje mak aku tue. nasib baik aku ada kwn2 punya contact so bolehlah aku survey mana2 yg sedap n price offer pun ok.
utk event tue aku cm tggl 4 bulan je lagi..termasuk bulan puasa n raye..sempat ker aku nak buat semua? kkdang terpikir jugak betul ker smua ini..atau event aku nie tak kn masa n tempatnyer ;( aku redha semua yg terjadi kat family aku..mak n adik aku..aku paham, mak kena jaga adik aku..mana mak ada ms nak pikirkan all this preparation. so sbgai yg sulung dah jd tggjwb aku utk settlekan smua..event aku plak tue..Ya Allah besarnye dugaan mu pada hambamu yg lemah n kerdil ini
Aku cuma harapkan segala perancangan ini akan sentiasa DiberkatiNYA..dipermudahkan segalanyer.Aku kn kuat sbb aku anak sulung..utk mak n adik2 aku.InsyaAllah...
Aku slalu pegang kata2 nie.."Allah tak akan menguji hambanye jika die tak sayang hambanye n tak tahu tahap kesabaran hambanye" & "setiap ujian yg Allah turunkan ada hikmah disebaliknye"...mungkin aku antara yg terpilih kan...
Mungkinkah ada sinar kebahagiaan utk aku selepas ni....

No comments: