Friday, December 06, 2013

-::BiG BaD wOLF 2013::-


Ezan nak pergi kat BBW nie
Tapi tahun nie tak de sapa nak bawak huhu
selalu pergi dgn kawan2..
tahun nie semua sibuk pulak 

Tahun nie buat kat MIECC @ The Mines
Rasanya dah 2-3 tahun buat kat sini
sebelum tue kat Serdang
The best part
this event is non-stop
24 HOURS
kengkawan boleh click this link
siyes best 
buku2 semua murah2
kalau kat luar harga RM60-70
you can get RM10 at BBW ^_^

warh
I loikeee

Sapa nak temankan Ezan nie 
huhu

8 comments:

Aty_Fared said...

Saya pergi tahun lepas.. tahun ni pon nak pergi lagi..rini dah start kan.. :)

Nurulaizanhusin said...

betul aty...

meh pegi ramai2..ha ari nie start. Klu ade rezeki, bolehlah kite jmpa nnti :)

hazlina azmi said...

tahun lepas pergi..tahun ni x semapt lg nak pergi

jemput ke blog saya:
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Airin Diana Anuar said...

tak ajak pon!!

Nurulaizanhusin said...

Hazlina,

tuelah Ezan pun tak sempat nak pergi lagi nie huhu

thanks singgah kat sini, nnti kite lawat awk pulak k :)

Nurulaizanhusin said...

airin,

ko nak gi ek..meh jom gi same2..aku pun tak sempat pg lg nie huhu

Airin Diana Anuar said...

nak lah. tak penah gi.lol!

jom2! bile weh?

Nurulaizanhusin said...

lohh..rugi wei..buku murah2 giler
aku sat jer..gi tgh malam pun happening gak. lg best..tak jam haha