Friday, July 10, 2009

::KAWIn, kAWiN::-

Wedding Jila & Razi...Lawa sungguh Sepupu Cheq nie :P














Fuh, back to back...Minggu lepas 5/7 sepupu yg disayangi (sgt skema yer :P) Jila telah slamat menjadi isteri kpd teruna pujaan, En Razi nyer heheh (sori ek Jila, aku th ko bc blog aku kan :))alhamdulillah. Sebagai sepupu yg sgt berdidikasi, since Jumaat Ezan dah temankan die..jadi pengapit lagi :) sgt tak profesional yer kengkawan. K/kabut ek..Sori ek Jila, Razi..TAHNNIAH dr kami berdua (on behalf of my Hubby).. Die tak dpt balik utk sm2 meraikan hari bahagia sepupu Ezan nie. Student br masuk, jd En Hubby sibuk uruskan everything. Minggu nie pun die tak dpt balik. pegi BTN..kesian En Hubby :( kesian jugak kat sy kan..really miss my hubby..


Minggu nie pulak, sepupu sebelah mak..Syawal pulak. warh, tak hilang lg penat mggu lpas nie :) hehe tapi seronok sbnarnye.. Raya tahun nie mesti meriah. dpt ramai sepupu ipar yang baru nie. so for Syawal, along doakan korang berbahagia hingga akhir hayat.

Wedding Syawal & Ekin




(Nie, mak ayah pengantin yg bersanding..pengantin dah tukar baju :p)

2 comments:

Fara_Adura said...

Hye ezan.. lama tak komen kat blog neh..sorii banyak.. malam2 aje pegang lappy.dan apdet aje..huhu

Sian eh.. hubby keje, xper2..time die tak keje tuh.. manja lebey2 tau..ahaks..:)

Nanti masukkan eh pic kawen tu..:D

DianaFirdaus said...

hi izan..
wahh..ramai sepupu sepapat kawen yer..musti seronok kan..teringat saat2 kite dulu..best nyer ;)