Friday, October 10, 2008

Really Missssh Him :(

i've learnt something for the last few days..We nvr know how much important someone until we loss him\her. & now it happen to me..really miss him.Being separated again..No more movies, makan2 together..& most of the time, we spent it together.Miss the moment..

Really miss him... :(


Last Wed, pegi beraya rumah mak abah kat Klang. Sedih sgt..B4 this, klu datang sane mesti ada die..Paling sedih sbb b4 die pegi aku tak sempat jumpa die, raya dgn husband to be.Kali nie aku dtg sorang..tanpa die.Utk hilangkan sedih, aku ajak mak pegi beraya rumah cheq (nenek in Terengganu language), rumah kakak & rumah2 yg ada related dgn mak..dkt kul 7 br kitorang balik.raya sakan betul..aku ambik skali borang utk pihak lelaki.lepas maghrib, aku terus balik btg kali..Mak pun tak brape sihat sgt tue.aku ada bwk ubat utk mak.ntahlah, aku dgr org kata ubat tu elok..pagi nie ada jugak aku sms mak.mak kata mak dah sihat sikit, alhamdulillah



Aku cuma harap, smoga orang2 yang aku sihat n sentiasa dilindungi oleh NYA dalam apa jua keadaan.AMIN...

No comments: