Monday, September 22, 2008

8 HaRi Nak raYE..yEy..yeY

Alhamdulillah, masuk hari nie dah 22 hari puasa..8 days to go. Sekejap betul rasa kali ni bpuasa. Preparation??... :) kali nie kn buat 2 in 1. Dari rumah sampailah ke baju..my sis n I plan nak buat tema hijau tahun nie. Utk kami bertiga (Girls) semua dah settle, tinggal utk adik2 lelaki aku nie jer..

Rumah aku pun nie tgh bersepah betul. Mak ada renovation sikit kat rumah. Tiap2 minggu aku balik kn berkemas.tak settle lagi..nie adik2 aku plan nak cat pulak.tak tahu lah sempat ke tidak ;)

Raya tahun nie, mak tak buat kuih raye. aku pun dah pesan kat mak, tak pyh buat kuih.kesian plak kat mak nak buat semua tue..mana nak jg adik aku, kemas rumah lagi.so kali nie aku n adik2 pakat utk beli jer.

Huh penat betul..utk event bln 12 nie, aku dah confirmkan dgn PPN & catering..alhamdulillah, semua bjalan lancar ;)

oklah, kite smbg kat next entry k

Adios

No comments: