Monday, September 15, 2008

15 RamadHan

Salamz..

Warh mcm tak percaya jer..dah separuh ramadhan kali ini. Terlalu sikit amal yg dibuat :( Ramadhan terakhir sebelum bergelar "isteri" insyaAllah :)

Minggu lpas balik kg...sempatlah settlekan keje personal sikit :) dari hari jumaat aku & mak berlegar2 cari almari. Finally on Saturday, we found it..price? bolehlah tak lari dr budget aku hehehe. So, utk bilik aku dah settle rasanye dr perabot, lampu & hiasan. cuma tgh pikir How we want to hiaskan jer..erm, susah jugak tue.

Utk borang, aku sempat jumpa atok utk discuss sikit about that day. Atok pun dah setuju nak jadi saksi..cuma tinggal sorang jer lagi.ntahlah ingt nak mntk tlg P'Ngah kat KKB since die pun dah pencen so bolehlah kot. erm bnyk lagi tak clear nie, aku tak faham sgt prosedur nie..dahlah tak tahu nak refer kat sape..erm, lagi satu utk 'book place n tok kadi'...erm macam mane nie :( aku kena cepat nie...susahnye..

barang2...aku dah beli sikit2.ingt klu ada masa nak cr gift pulak utk Family lelaki n kwn2..duit lagi tue. duit mengalir macam air tau..so utk yg nak kawin, korang kn simpan duit banyk2 .. :)

baju pun tak hantar lagi nie..ingt lps raya aku dah start hantar baju..

apa lagi ek..ish, bnyk betul nak kn ingt skang...

oklah, nanti smbg lagi k..nak wat keje plak smbil ingt balik apa yg belum lagi buat..Da



No comments: