Wednesday, August 13, 2008

LamE tAk uPdATe...

Hi viewers :)

Lame tak update kan.sbuk sikit..k/kabut dekat ofis skang nie.habis satu, tambah 2 lagi keje..erm..hmpir setiap hari kena stayback wat keje :( Minggu nie jugak aku kn hantar adik aku YAI pegi dressing...so aku terpaksa masuk lewat sikit.then kena lah balik lwt utk cover keje yg berlambak2 nie..

The good news, YAI dah bertambah sihat.not fully but he's getting better.syukur alhamdulillah..itu doa kami sekeluarga setiap hari..smalam (12/8) aku hantar Yai utk 2nd appointment dgn Doc kat hospt.Sg. Buluh. Doc dah bukak simen kat tgn die, besi (arial) kat kaki die. Now, kaki die bersimen lak maybe utk sebulan nie b4 Doc decide nak letak permanent besi..Seksanye dugaan ko Yai.Semoga kau tabah hadapinye...

9/8/08 yg lepas, SMK ada wat makan malam amal utk X-student SMK dan guru2. ramai yg aku jumpa especially cikgu cikgi :) lame masa aku sekolah dulu..erm, aku tgk diorang same jer..kami jer yg berubah. terima kasih cikgu.berkat asuhan, nasihat dan bimbingan cikgu, kami semua dah berjaya smpi skang.Alhamdulillah...so kat sini ada sikit gmbr masa that day. Gmbr kabur sikit, actually gambr nie aku capture dr video..bolehlah kan.. :)

jelitawan2 x-SMK KKB..except me lah :)

kawan2 lame

No comments: