Tuesday, August 18, 2015

-::Selamat Hari Lahir::-



Terima kasih Ya Allah, untuk semua kasih sayang MU
ku panjatkan kesyukuran kepadaMu utk semua kurniaanMU
Aku tidak akan berhenti memohon kepadaMu Ya Allah..Aku hambaMu yg lemah yg memerlukan pertolonganMu sangat ku susah dan senang
Pimpinlah tanganku sekiranya aku terjatuh Ya Allah
agar aku akan terus bangun..untuk melangkah
bimbinglah daku seperti tahun-tahun yg lepas..
tanpa henti

Mak,
Terima kasih mak kerana melahirkan Along, jaga along.. Tak terbalas walau dengan segala harta yang along  ada
tidak akan cukup untuk membayarnya
Hanya doa, kasih sayang yg tidak putus along berikan

Abah, mungkin sekejap waktu untuk kita berdua..tapi percayalah Abah sentiasa dlm ingatan. Masih terngiang2 semuanya..Semoga Abah ditempatkan di kalangan yang beriman..di Jannah..ameen

Suami.
Terima kasih Ya Allah..kerana memberi dia sebagai suami ku
Aku tidak akan memohon lebih darinya, kerana aku juga punya banyak kekurangan
Aku bersyukur..kerana dia sentiasa memberiku kekuatan
Semoga kasih sayang ini akan terus berkekalan..


Selamat Hari Lahir..
16 Ogos 2015
Terima Kasih Ya Allah

2 comments:

Jari Manis said...

16 ogos? happy belatad birthday Ezan!!! JM doakan stay cute n allah murah rezeki dan bahagia bersama suami tersayang aminnn

Nurulaizanhusin said...

Ye JM..terima kasih :) ameen