Sunday, April 01, 2012

-::TaHaJud::-

Sudah 2 minggu lebih Ezan demam+batuk+selsema
sekejap kebah, sekejap baik..
tidur malam pun tak lena..batuk tak bhenti
pegi keje mata bengkak2 sbb tak ckp tdo
Masa enty ini di tulis pun Ezan masih batuk+sakit tekak
nak telan air liur pun sakit
klinik..dah 4 klinik Ezan pegi
















Ya Allah terasa berat dugaanMu kali ini

Masa nie nak sgt En hubby ada temankan Ezan
mmg kadang2 rs tak larat sgt nak bangun
apatah lagi nak ke klinik, kerja

Tapi Ezan kena kuat kan
Klu boleh Ezan tak nak susahkan orang lain terutamanya En Hubby

Kat ofis
bile batuk+demam tak bhenti
budak2 ofis kate Ezan dmam rindu..demam rindukan En Hubby
kawan2 kalau rindukan En hubby
hari2 Ezan rindukan die..setiap saat, minit :)
selalu dlm doa Ezan














Inilah perbezaan kekuatan isteri dan suami
isteri kuat kerana suaminya...dia tidak mahu menyusahkan suaminya
cukuplah doanya selama ini
selagi ada kudrat ini
sang isteri akan kuatkan semangatnya utk semua orang disekelilingnya
cukup dengan melihat kegembiraan orang2 yang disayanginya
tidak sanggup rasanya menyusahkan orang yang tersayang

Ya Allah jika ini balasan utk sgl kekhilafan aku
Ampunkanlah aku dl

teringat pesanan seseorang

Allah hnya ingin menduga kite
supaya kite sentiasa mengingatinya
Allah tidak akan membebani hambanya
jika hambanya sendiri tidak mampu menanggungnya

Mungkin diri ini antara yang terpilih

untuk berubah untuk menjadi yang lebih baik

Amin..

2 comments:

FiZ said...

alahai..ciannye...be strong k ;)

Anonymous said...

Fiz..thanks :-) smoga Allah mberi kekuatan buat Ezan utk tmpoh sglnyer