Friday, January 28, 2011

TeRiNGiN...


wah, tajuk mcm teringin aper jer
kui...kui
Sebenarnya kengkawn, Semalam Ezan rs teringin sgt nk makan
Pengat Durian+Roti Jala

Picture Ikhlas dr En Google :)

Jadinye, balik keje smalam
Ezan singgahlah beli durian
mahal kot RM10 hinggit 2 biji..kecik plak tue
tapi nasib baik sedap hehe

Punyalah semangat
sebelum maghrib dah siap dah roti jala n pengat Den
Pastu yg kelakau nyer
bile dah siap
tak rs pulak nak makan
Last2 Ezan makan cm 2 keping roti Jala
yg lain2 bg jiran2..--> Nie ayat action+poyo jer
(oooooo mcm ramai jer ko bg yer Ezan :P)
Bagi 2 rumah jer
Tak sangka pulak bnyk portion yg Ezan buat
boleh lah kan
Sharing is Caring..
Lain kali diorang plk yg bagi hahaha

Nota Kaki: Gmbr tak dpt diupload lah kengkwn. Kamera hilang :(


4 comments:

kayteeze said...

Aaiik ?

Macam mana lak kak tie tak dapat ?

Uwaaaa..... nak ngadu kat mak!

~Pn.Ilah~ said...

beshnye durian..nyum3!!.. aik teringin nih ada apa2 ke sis??hehe

iNtAn aIzaN said...

ala..ala K'Tie,

nnti Ezan buat pastu Ezan pos lah kat K'tie :)

jgn merajuk nnti cpt tua taw

iNtAn aIzaN said...

K'Ilah,

teringin jer kak..nak beli org tak jual tue yg buat sendiri :)

InsyaAllah kak, doakan utk sy taw