Wednesday, December 03, 2008

11 hAri LaGi...

11 Hari lagi bfore bertukar title..Orang ramai tanya aku dah ready ker? pelik pulak aku rs why diorang keep asking that question. Now aku th, why diorang semua sibuk bertanya :) yup, mmg lately aku sibuk sgt. balik keje around 8-9pm. org tak nmpk preparation towards that day..jgn kata aku tak kisah psl tue k.Sbenarnya lepas jer bertunang dulu aku dan tunang dah sibuk buat preparation..Beli hantaran sikit2, Gift pun aku wat sendiri tau.bukan kedekut cm nak something special from me to my friends :) apa die? kena tunggu that day lah..simple jer tapi ikhlas tau.buah tangan/ hand made dr pengantin sendiri tau :)

Kat opis nie pun bnyk sgt problem...pening.kadang2 rs nak berhenti terus jer ;( kite bersusah pyh buat, trn naik meeting, msk kilang..at last org lain yg dpt name.aku bukan harp sgt kt2 pujian tp memadai klu die menghormati apa yg kite dah buat. Mentang2 skang time promotion sibuk lah nak promote dkt boss die wat keje...sorrylah tpaksa luahkan dekat sini.dah tak th nak cite kat sape..

dahlah malas nak pikir..skang aku xcited sgt sbbnye aku dah dpt rumah nak duduk lpas kwn nanti ;) rumah sewa jer.bolehlah..mmg asalnye kami plan nak beli rumah terus.tapi phm2 jelah..saving tak cukup :) so kenalah tnggu setahun lagi..insyaAllah ada rezeki utk keluarga kami nanti. Malam nie aku plan nak gi cuci rumah dgn Cik Nor. Wah rs tak sbr pulak nak hias2 rumah..O ye lunch nie pun aku nak gi jumpa LANA, photographer kami nnti. nak discuss die on the schedule of both event :)

apa lagi yg tinggal ek..risau jugak sbnrnye.takut termiss out benda2 kecik nie..ish2 nauzubillah.hopefully majlis nanti berjalan lancar.doakan ek..

11 hari lagi i'll be Mrs Jaafar :)

Wife...

Semoga Impian Jadi kenyatan


No comments: